fredag, augusti 05, 2011

Nämen vad är det här?


Kan det vara... är det sant... jo, banne mig, en hel buss som banken mot en viss månatlig avgift låter oss köra med.  Men å så kul. Och kors i taket, för första gången sedan 1994 så blev det inte småländsk ostkaka.

Nu ska det bli spännande att se om ostkakan vinner i längden eller om den turkiska pepparen tar hem spelet i slutänden. Money rules.