onsdag, augusti 03, 2011

Strömlinjeformad

Idag tog jag ännu ett svårt beslut. Låta mig klippas med sax eller med maskin?

Med sax så blir ju mer hår kvar och man behåller kanske någon form av värdighet. Nu menar jag såklart inte att korthåriga/skalliga män är ovärdiga, men jag har alltid haft en fyllig hårväxt. Dock ej på bröstet.

Med maskinkapning så blir det väääääldigt kort, men samtidigt så blir ju tiden i frisörstolen minimal. Det är positivt.

Med maskinslåtter blir skallen liksom strömlinjeformad , och det passar ju in som handen i handsken i mitt nuvarande liv, full fart framåt i en hysterisk fart. Allt motstånd som t.ex fyllig hårväxt ger motstånd som tar energi och kraft. Maxoptimering är ordet för dagen.