Nu har jag investerat igen. I mig själv. Har idag tecknat ett kontrakt med mig själv ända fram t.o.m 28:e februari 2014, dvs jag har köpt ett nytt gymkort. Här ska minsann inte liggas på latsidan framöver.
Innebär också att jag nu är medlem i föreningen StockholmsStudenternas IF. Bara en sån sak.
Så ett litet citat från ett mail från ett stort företag som kom till oss idag. Väsentlig information som jag naturligtvis inte vill undanhålla dig.
"Hej Göran
Vi fick fakturan idag och allting är korrekt. Jag vill bara tacka för den utmärkta servicen och de professionella busschaufförer ni har."