torsdag, november 29, 2012

Vad är det för fel på Stockholmare?

Trots alla idiotiska händelser som medlemmar i SD gjort och dagligen gör, så visar hela tiden nya mätningar att fler och fler kan tänka sig att rösta på SD.

Största ökningen ligger i Stockholm. Herrejesus, säger jag. Här vill jag inte längre bo. Å andra sidan gör jag ju inte det. Jag bor åtminstone utanför Stockholm i en annan kommun. Men ändå, jag skäms å Stockholmsinvånarnas räkning.

Hur i helvete kan folk tycka att det SD står för är okey? Har folk i allmänhet blivit dumma i huvudet?