Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


tisdag, november 30, 2010

Fantastiskt

Idag fick vi med posten den här fantastiska gåvan från ICA. Jag vet inte hur mycket vi lägger varje månad på inköp från just ICA, men det rör sig säkert om 5-6 tusen. När vi fick den här gåvan kände jag att "-yes, vi har valt rätt matbutik, här får man verkligen återbäring". Fattar du, en hel påse Juleskum!

Ikväll ska vi bort och storshoppa för hela helgen, kanske vi då kan tjäna ihop till någon mer godispåse till jul kanske?!

Men ärligt alltså, jag blir inte ens glad över en sådan här "gåva". Jag blir bara förbannad. Känns mer som ett bevis för att ICA just har idiotförklarat mig. Men jag är inte bitter, skumtomtar smakar alltid smaskens.