Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


fredag, november 12, 2010

Closed for lunch

Tänkte koppla av på lunchen med micrad Findusmat framför TV:n för att kolla lite tennis. Det blev två fel:

1/ tennisen börjar inte förrän kl 1400.
2/ jag fick snabbt besök av två hundar, varav en visade uppenbara och tydliga tecken på avancerad hund-ADHD.

Nr 2 innebar att jag fick slåss för att kunna äta min egen tillverkade (!) mat och jag fick dessutom samtidigt slåss för att få behålla fjärrkontrollen. Lite otippat är en sådan tingest kanonkul att leka med, särskilt om man samtidigt kryper under en soffa, fåtölj eller liknande ställen.

Lika bra att gå tillbaka till kontoret.