Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


torsdag, september 02, 2010

De e mycke nu

För dig som är en smula okunnig i vad som pågår så kan jag berätta att det just avslutats en stor läkarkongress i Stockholm.

Någonstans mellan 10-30.000 läkare har samlats. Alla ville ha transporter av allehanda slag. Men vi har klarat vår lilla kakbit av detta med glans. Förutom läkare så ville såklart även "vanliga" kunder också åka buss.

Mitt i det lätta men kontrollerade kaos som lätt blir när bussar ska hittas, så blir man väldigt glad när det dyker upp nedanstående meddelande på mailen. Kom från en s.k. "vanlig" företagskund, en väldans stor teleoperatör. Det är av såna här mail som energin kommer tillbaka.

Hej!

Vi åkte med er till Kolmården i måndags och hem i tisdags och jag måste tacka er för en bra resa!
Jättetrevliga och duktiga busschafförer och fina bussar.
Er kommer vi att använda igen!

Mvh Johanna