Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


måndag, januari 03, 2011

Kritik

Okey, jag tar till mig all konstruktiv kritik. Bloggens nya utseende föll inte i god jord, kan man säga. Den blev för färgglad, rörig och inte särskilt kul. Den var uppenbarligen inte jag. Så får det då rakt inte vara.

Så nu har jag ändrat igen. Nu speglar bloggdesigen mig själv. Bloggen är nämligen som ett foto av mitt inre. Detta symboliseras av bilden av en fotograf med kamera. Dessutom speglar bakgrundsbilden ett av mina största intressen, fotografering.

Detta är eventuellt mitt nya jag från årsskiftet, djupsinnig, dubbelbottnad och gråsvart. Jag testar ett tag i alla fall.