Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


fredag, januari 21, 2011

Man får ändra sig

Nu är det guldläge för Sveriges handbollsknektar. En kanonmatch mot topplaget Polen visar att Sverige är med och fajtas om guld. Vi är på G.

I morgon spöar vi Serbien, på söndag krigar vi ner Kroatien för att till sist på tisdag lägga ner Danmark. Men då får de sno sig, de måste vara klara så jag hinner till min tennisfajt kl 22.

Det här inlägget visar hur irriterande det är med folk som tycker de är en besserwisser och som sen vänder kappan efter vinden. Men vem bryr sig?

GO SWEDEN GO.