Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


torsdag, april 09, 2009

Are we hot or are we hot

Yepp, we are hot. Damn hot.

Kolla bilden. Tidningen Bussbranschens heta lista. Och vi är med! Inte just jag, men SällskapsResor.
Endast slagen av branschens Leading Lady Anna Grönlund. Det får vi ta, men vi är med på listan i alla fall. Tro nu inte bara att det där Lidköpingsföretaget hamnade över oss i listan, näe, vi är lika heta, men med rätten till högre bokstavsranking snodde de den bildliga platsen före oss.

Cool, för att balansera temperaturen lite.

Klicka här så kan du sedan läsa ReseGuiden, som jag skrivit om tidigare, interaktivt eller vad det heter. Supermodernt. Bläddra sedan direkt fram till sidan 4, det är där det börjar bli spännande.