Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


fredag, april 24, 2009

Fredagsglad


Idag är jag extra glad. Av tre skäl.

A/ Plötsligt kommer trafikledare Stefan infarande efter lunch och bjussar alla på glass. Vilken kille.

B/ Har precis gjort ett nytt kundavtal som kommer att ge oss massor av mer jobb på våra bussar under hela sommaren och lite till. Och nej, det är inte vare sig kryssningsbåtar eller incoming det gäller, det här är något ännu bättre.

C/ Solen skiner och det är varmt ute.