Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


onsdag, maj 12, 2010

Just lööööööv them

Just löööööv såna här kundmail. Det här kom igår:

"Jag vill tacka för den fina resan till Hälsingland. Vår chaufför var trevlig och serviceminded och lotsade bussen på smala grusvägar med suverän säkerhet!"

Som arbetsgivare blir man överlyckligt att få såna här omdömen om chaufförerna.

Är ändå inte särskilt förvånad, när jag vet vilka boys vi har i vår förarkår. Utvalda, handplockade, lojala och superduktiga killar.

Men vi vill väldigt gärna även få in några lika duktiga kvinnliga förare i vår förarkader, så är du en kvinnlig turistbusschaufför så hör av dig bums. Du kan se det här inlägget som en platsannons.