Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


tisdag, mars 04, 2008

Tillbaks igen

Men ändå inte. Resan till Österrike var en kanonresa. Klarblå himmel i 4 dagar och växlande den sista dagen. Fett.

Här kommer en "Sällsismedarbetare" i full karriär nedför pisten.


Men. Inget internet. Min medhavda internetdosa vägrade fungera och hotellets lånedator var Out Of Order. Därför har jag inte kunnat rapportera från resan.

Men så kom jag hem. Jobbade lite drygt en halv dag och sen kom smällen. Magsjuka modell jobbig. Hel utslagen i natt och idag.
Men det verkar som om jag kommer att överleva även om jag inte trodde det i natt. Kändes som jag gläntade lite på dörren till Dödskuggans Dal.

"-äsch, sa hustrun, du ska alltid sjåpa dig så fort du är lite sjuk".