Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


måndag, februari 16, 2009

Smörig

Idag känner jag mig väldigt "smörig". Dessutom har jag nu tröttnat på Stefans bild här ute i högerspalten.

Således dags att hänga ut en ny tavla. För att blidka Daniel lite, du vet vem, så vill jag visa att det finns duktiga amatörfotografer även på västkusten och inte bara bussåkare med av mig påhittad dålig musiksmak. Han blev nog lite härsken trots allt.

Mannen bakom kameran denna gång är en mycket trevlig och uppskattad kund, Bob Singleton från en av Stockholms förorter, Göteborg.