Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


torsdag, april 10, 2008

Grattis Skåne

Så var hockeysäsongen över. Nästan i alla fall. Brynäs hänger kvar i Elitserien och Rögle av alla lag går upp i Elitserien. Snacka om överraskning!

Jag tror det var Rögle som fanns bakom skylten i mitt föregående inlägg. Smygtränade på förbjudet sätt. Typiskt skåningar.

Ja ja, det blev i alla fall ett grönvitt lag som gick upp. För mitt eget grönvita lag Hammarby, så ter sig framtiden en smula dystrare. Men vi får se, Hammarby är som en katt, Bajen har minst nio liv. Vi kommer igen på ett eller annat sätt.