Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


tisdag, januari 22, 2008

Sjukrapport

Dagens sjukrapport om vår lilla Elsa har jag snott från en blogg rätt nära mig., skriven måndag kväll.

Fortsatt dålig stämning för min vackra Kroko. Jag har just pratat med veterinären på djursjukhuset.

Elsa är fortfarande lite däven och det har tagits en massa ännu ej analyserade blodprov. Hon får dropp och har inte ätit något, men inte heller kräkilurats.

Under dagen ska de göra ett bukultraljud för att se om det visar något som inte syntes på röntgen. Hon kommer inte att få komma hem i natt heller, men jag får hälsa på henne ikväll i alla fall.

Stackars lilla snuttan.