Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


tisdag, januari 22, 2008

Åter i tjänst

Nu är Elsa äntligen åter i tjänst efter två dygn på djursjukhuset. Inget fel hittades, ingen operation behövdes.

Därför måst jag nu följa mina nya hårda regler och således betrakta detta djursjukhusbesök som en maskningsaktion, och därför betrakta dessa två dagar som semesterdagar för Fröken Päls-Elsa Studsboll.

Inga gräddfiler här inte. Inte ens om man är en tokgullig valp.